Monday, July 18, 2011

LU JADI PENGGANAS sIJUBRI ANGKAT SAMA LU! KAYO Lu BRO!

lu org tgk pakai baju, seluar & cap sama.... mau kasi tau laen worang ka?
Mmg aku nak pecah perut bila ada samdol nie nak saman BH & NST. macam lah dia nie perwira ngra sma taraf dgn LEFTENAN ADNAN.  pegi dah.... lu pun bodo jgk, lu ingat macam lu nie Sijubri ka? semua org mau sokong sma lu.... Lagipun aku ingat sibodo mmg elok buat report atau saman, senang sikit nak tangkap samdol nie. Mmg rakyat Malaysia nak sgt tengok muka haram jadah sepapat cinpeng. biar satu malaya blh nampa muka pengganas ni macam mana. blh gak pakat ludah sama lu...

Yang tak bleh tahan bila aku tgk lu pakai seluar dan cap celoreng, asyokar la konon, kalau dapat di budak-budak tentera mmg ko lumat la lu. yang paling kelakar gila bila sudah ada undangangan buat ceramah..... hik x3 tak sapa pun kenal lu..... jadi lu pun kena pakai baju sama atau konti masa lu bikin haram jadah masa BERShitttt. kesian gua tgk lu. kalau ikutkan aku mmg lu blh menang maharaja lawak tu. iskkk klu lu ni dapat dgn kaum gua pakat lumat buat bdk2 paskal. tak pa la bro, tapi gua nak bagi tau lu, lakonan masa ceramah macam cibai, lu ingat org mau nangis ikut lu he he he? pecah perut sapa yg tgk bab raja lawak lu. apallgi bro.... lu bila mau saman, nanti lu tau la tinggi rendah ini langit bila satu malaya mau kasi ludah lu punya muka. apa lu ingat lu ni hebat macam ANU war hehehe lu simpan la, anyway aku nak tanya.... banyak lu dapat dengan lu punya big brother? tak kan lu punya awek cun amBIGGGG A tak hulur kot? 

No comments:

Post a Comment