Wednesday, May 22, 2013

Janji manis mu..

apa guna berjanji,kalau tak ditepati - lirik lagu dr biduanita Saloma..janji manismu - lirik lagu dr penyanyi yg dah masuk PAS Aishah..dua-dua lagu ni gua rasa kena la,kena dgn keadaan sekarang ni,kena dengan rakan-rakan gua sekali,dulu sebelum nak perang PRU13 bukan main lagi dok berjanji macam-macam,menang dapat tu la,dapat ni la,bila dah menang tu biase ler,mula ler dah lupa diri,janji yang dulu tu entah mana la pergi,jangan-jangan dah jadi janji DICAPATI,gua simpati pada rakan penjuang maya,pejuang cyber yang berbulan berperang di bilik kecik yang dah umpama ofis ahlong yang deme dok banggakan,ni la harga sebuah pengorbanan yang para pejuang dapat,patutla hampir nak kalah jika sikap macam ni masih wujud,bila nak bagi janji,bila dapat buat-buat lupa diri,gua ingatla deme ni dah rasa hidup selesa kot,tapi takper,orang kata ada ubi adala jugak batasnyer,sampai ketika anda terima jugak pembalasannyer,tapi walau macam mana pun,gua nak ucap terima kasih jugakla bagi jamuan makan,walau datang dengan harapan menggunung,pulang dengan tangan kosong yang penting para pejuang cyber tak pernah sombong tak kaki klentong..adakala macam betul jugak kata khalid gagap manifesto bukan janji,sama jugakla dengn hal kami ni,gua ingat lain kali kena hati-hati,mau khidmat kena bayar deposit dulu la,tarak kalu pergi jalanlah,mau tolong lain kali lah,lu cakap pun sudah tak bleh pakai la..#dulu kalo tipu takut dosa,sekarang tipu dah boleh suka-suka#


1 comment:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete