Monday, March 11, 2013

GUA PEDULI APA, GUA TETAP DENGAN PCT

Angin gua bila tau ada cerita pelbagai baru2 ni, paling gua bengkek bila ada yg usik brother2 gua kat PCT, gua nak kasi lu org tau gua mmg lama tak aktif tapi psl lu org usik brother gua, gua tak akan berdiam diri, sebagai rakyat ngri Perak gua juga ada hak untuk pertahanankan kebenaran

Bagi gua siapa saja yang bagi negeri gua tempat melanun gua tetap sanglang sama ini orang, tak kira la sapa saja, kalau orang UMNO sekalipun yg menyamun skli pu gua tak kan bagi lu hisup senang beb! Lu ingat macam bapak lu punya negeri? Gua nak bagi tau lu org jenis macam lu la bagi UMNO iru hancus, jadi bagi gua lu tetap musuh, gua tak peduli lu sapa pun, skti gua la, lawan tetap lawan.

Dont worry brother! gua tetap bersama PCT, lu bagi tau bila mau mula perang, memang gua panaz tak bleh tahan.

No comments:

Post a Comment